לגוון את הארוחות

אם בן או בת הזוג שלכם אוהבים הפתעות ואוהבים אוכל, הזמנת שף לאירוע פרטי עבורם ובשבילם יכול להיות דרך נהדרת לחגוג להם יום הולדת או כל שמחה אחרת או סתם לפרגן ולהראות כמה אתם אוהבים אותם. נכון, תמיד אפשר לצאת למסעדה, ונכון שבמסעדות אפשר גם לגוון ולצאת כל פעם למקום אחר, אך אם אתם מתלבטים האם להזמין שף לאירוע פרטי או לצאת למסעדה יש בזה כמו להשוות בין ארוחה בחדר אוכל של המלון, שיכולה להיות ארוחה מצויינת לבין להזמין רום סרוויס. מדובר על שני דברים שהם מאוד שונים. נכון שבשניהם תשבו סביב שולחן ותאכלו, אך התחושה היא שונה.

ארוחת שף איפה שתבחרו

שף פרטי יבשל לכם בכל מקום שתבחרו. הוא יכול להכין את הארוחה ולהגיש אותה על חוף הים, באיזשהו גן או יער או פשוט במרפסת הבית שלכם או על הגג. אתם בוחרים קודם כל את המקום אליו יגיע השף. אם תרצו תוכלו לראות כיצד מכין השף את האוכל. הכנת אוכל בידיים מקצועיות עם כל המיומנות יש בה ממש הצגה. בטלויזיה ניתן לראות את התנועות של השפים בתכניות הבישול, איך הם מנענעים את האוכל המוקפץ מצד לצד וזאת ממש אמנות בפני עצמה. כאשר השף יבשל אצלכם תוכלו לבחור האם שיעשה זאת במטבח ורק יגיש לכם את התוצרת או שאתם רוצים לראות אותו בתהליך הבישול כהצגה בפני עצמה.

 

ארוחת שף בפיג'מה

הזמנת שף לאירוע פרטי יכולה להיות באווירה הכי ביתית אם ברצונכם בכך. אירוע פרטי אינו אומר בהכרח לבוש יפה וחגיגי. אירוע פרטי יכול להיות פשוט ערב של שניכם בצורה הכי ביתית שיש, גם פיג'מה יכולה להתקבל כאן בשמחה. שף פרטי יכין לכם את הארוחה הכי טעימה גם אם תהיו בפיג'מה ונעלי בית. למסעדה כנראה לא תעיזו לצאת ככה…

 

ארוחת החלומות שלכם

אז ההבדל המרכזי בין שף פרטי למסעדה הוא שבמסעדה אתם צריכים להתאים את עצמכם למקום. בהזמנת שף אליכם הוא זה שצריך להתאים את עצמו אליכם ואתם יכולים לבנות את הערב על פי הגחמות שלכם והחלומות שתמיד היו ולא ממש יצא לכם להוציא לפועל.

Share Button

כתיבת תגובה