הפקת אירועים, איך עושים זאת נכון?

מיקום נכון לאירוח אירועים עסקיים יש לבחור על פי קריטריונים מאוד ספציפיים. בחירה נכונה של מיקום האירוע משמעותית מאוד לעיצוב, תדמית, נוחות הגישה, כמות האורחים והצלחת האירוע כולו. בחירת מיקום האירוע היא החלטה עליה מתבססות החלטות רבות נוספות, טעות בבחירת המיקום תביא עמה שרשרת של טעויות נוספות. על כן, במידת הצורך כדאי יהיה לפנות לייעוץ ולבחור את מיקום האירוע רק לאחר התייעצות עם גורמים נוספים ובעלי ניסיון.

היכן להפיק אירועים עסקיים מקוריים?

הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להפוך את האירוע שלכם לשיחת היום היא רעיונות מקוריים כמו מתנות מיוחדות לאורחים, תאי צילום, מגנטים לאירועים ועוד. אם הצלחתם להפתיע את האורחים תצליחו להעניק להם חוויה בלתי נשכחת. אירועים עסקיים מיוחדים מאוד אפשר להפיק תוך הוצאה כספית שווה לכל כיס, כל שיש לעשות הוא להעז לחשוב מחוץ לקופסה. אירוע עסקי לא שגרתי ניתן לקיים תחת כיפת השמיים על חוף הים או בחורשה מחוץ לעיר, בבריכת שחייה, במתחם הספארי, בחוות סוסים וגם במגרש חנייה גדול במרכז העיר. בעזרת צוות הפקה מיומן ניתן להפוך כל מקום למתחם אירועים הולם ומאוד נוח.

פרמטרים חשובים בהפקת אירועים?

א. מקום מתאים לאירוע שלכם הוא כזה אשר הולם את כמות האורחים הצפויה. צפיפות או מתחם ריק יפגמו בהצלחת האירוע. יש ליצור התאמה נכונה בין גודל המקום וכמות המשתתפים.
ב. מזג האוויר מהווה פרמטר משמעותי בהפקת האירוע ובבחירת מיקום האירוע שלכם, יש להתייחס לתחזית במיוחד כאשר עומדים על הפרק אירועים תחת כיפת השמיים.
ג. סידורי תחבורה יהיו גם כן נושא מאוד חשוב, אירועים עסקיים מרוחקים הדורשים נסיעה ממושכת יזכו בפחות משתתפים. חשוב לזכור לבחון את נוחות ההגעה למקום ובמידת הצורך להסדיר גם הסעות.
ד. הפקת אירועים המשלבים הרצאות יש לקיים באתרים המציעים שירותי סאונד מתאימים. כמו כן, יש לאבזר את המתחם בהתאם לאופי הפעילות הצפוי. הקפידו לשלב פינות ישיבה נוחות לאורחים, חדרי שירותים נקיים, מזנון עם כיבוד ושתייה, סידורי חנייה נוחים, תאורה מתאימה, מיזוג אוויר. כל הפרטים הללו הם אשר הופכים הפקות אירועים מוצלחים עוד יותר.

המאמר מוגש באדיבות רוז הפקות אירועים: http://www.rose-pro.com

Share Button