קייטרינג קסם הקרמל - קייטרינג בשרי

עורכים אירוע? מתכננים אירוח? בא לכם להתפנק על ארוחה בשרית איכותית עם סיבה למסיבה או בלעדיה? לשירותכם מגוון ספקי שירות קייטרינג בשרי לכל חוויה קולינארית.

כאן תוכלו למצוא ספקים מקצועיים של שירותי הסעדה בכל טווחי המחירים הרצויים והאפשריים- קייטרינג עממי, יוקרתי, גורמה; קייטרינג מוסדי לחברות, למפעלים, למשרדים שונים; קייטרינג בשרי לארוחה ביתית ועוד.

כאן היא כיכר השוק הגדולה והמרכזית של מציעי שירות קייטרינג בשרי לכל מטרה שהיא, לכל סוג של אירוע, בכל מקום ובכל זמן, לכל מספר של סועדים, לכל טעם והעדפה. לרשותכם- כפי שתוכלו להתרשם מגלישה באתריהן מעוררי התיאבון של ספקי שירותי הסעדה הבשריים – מגוון עשיר של אפשרויות: תבשילי קדירה, אסאדו, ברביקיו, בשר על האש, בגריל ושאר מעדנים המהווים היצע עשיר ומפנק, מעורר תיאבון ותאוות בשרים.

אנחנו שמחים לארח אתכם ולקשר אתכם עם באתר שלנו ולאפשר לכם ליהנות מארוחות בשריות שמציעות ומספקות חברות הסעדה איכותיות המאפשרות לכם חופש בחירה מלא במחירים אטרקטיביים. בתיאבון!

קייטרינג קסם הקרמל

קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, קינוחים
רחוב משכית 22 הרצליה פיתוח 4673322 מספר טלפון: 09-9580591 מספר טלפון: 050-6757057 פקס עבודה: 09-9563823 אתר אינטרנט: http://www.caramel.co.il
Photo of קייטרינג קסם הקרמל

נתונים ביוגרפים

קייטרינג קסם הקרמל הוקם בשנת 2004. מאז ועד היום צבר הקייטרינג תאוצה, מוניטין וקהל לקוחות ייחודי משלו: לקוחות צעירים, נחושים המחפשים רעננות בשילוב מקוריות, יצירתיות איכות ויחס אישי. אנו מתחייבים להפיק עבורכם אירוע קסום במיוחד כזה שייזכר גם שנים רבות אחרי: האווירה, הנינוחות, היחס, העיצוב והיצירתיות הקולינרית יוצרים יחד את אותו אירוע קסום עליו יכולתם רק לחלום…

קטגוריות קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, קייטרינג כשר
Share Button