אולם האירועים – מדוע זה הדבר הכי חשוב בהפקת חתונה?

אירוע החתונה, יום חגיגה לחתן ולכלה כאחד, אך אנשים שלא חוו עדיין את הנפלאות שבחתונה בארץ, אינם מכירים גם את המתרחש מאחורי הקלעים – חודשים רבים של הכנות לקראת האירוע כדי שהכול יהיה מושלם גם בשביל הזוג המאושר ובו זמנית בשביל קהל האורחים. השלב הראשון והבסיסי ביותר בתחילת ארגון החתונה הינו בחירת האולם, אך זהו גם בין השלב המשמעותיים ביותר בכל האירוע. בהזמנת מקום אירועים (בין אם זה אולם, גן אירועים או משהו שונה), יתגלה בפנינו כי רוב המקומות מבקשים כמות מינימלית של מוזמנים, כמות זו נעה בממוצע סביב ה300 אנשים, חלק מהמקומות יתפשרו על 250 מינימום, ואף עם חיפוש מעמיק ופדנטי ניתן להתפשר ולמצוא מקום אשר יבקש מינימום של 150 מוזמנים, כמובן שישנם מקומות אשר תכולתם עולה על מספרים אלו ויכולה להגיע גם ל-1000 איש.

טרנדים ורעיונות

כאשר אנו בוחרים אולם אירועים לחתונה, אנו בעצם כבר מחליטים את הקו הכללי של האירוע, האולם בו תיערך החתונה לא יוכל להשתנות באמצע החתונה ואף גם זהו דבר אשר מזמינים מראש ומומלץ מאוד לסגור אולם כמה חודשים מראש עם אחריות מובטחת. בעת בחירת האולם מומלץ מאוד לקחת לשיקול כמה נושאים, תחילה אנו נרצה שכולם יהנו מהאולם, הווה אומר האולם צריך להתאים גם לאוכלוסיה צעירה וגם למבוגרת, הכוונה הינה למקומות הישיבה, לתדירות המוזיקה, לאופי הכללי של האולם, שלא יהיה כמו מועדון לילה אך שגם לא ירגיש כמו טורניר שחמט, אנו נצטרך למצוא את עמק השווה בכדי להגיע לאיזון אד הוק שכולם יהנו.

נוחות לאורחים

מומלץ גם לבדוק דברים אקראיים כמו מצב השירותים, כמות התאים ונגישות אליהם, גודל הבר והחנייה, ולהתחשב בהאם החתונה מתקיימת בתקופת חורף כך שהאולם ידע להיערך בהתאם.

חשיבות הרישיון

מומלץ מאוד לוודא כי לעסק ישנו רישיון בתוקף, תבקשו לראות אותו ותוודאו כי הרישיון יישאר בתוקפו עד רגע החתונה, אתם יכולים להציב תנאים בחוזה שלכם עם האולם, יתרה על כן, תוודאו כי אכן קיים גנרטור גיבוי תקין באולם האירועים, הפסקת חשמל באולמות אירועים אינו דבר נדיר כנשמע וגנרטור גיבוי יוכל בקלות להחזיר את המצב לקדמותו בלי שהאירוע ייפגם.

לסיכום מומלץ תמיד לבחור אולם איכותי, שיתאים לכולם אשר עומד בסטנדרטים רבים, כך שיום החתונה שלכם יהיה כמה שיותר קרוב למושלם.

Share Button