קייטרינג לאירועים עסקיים

אירועים עסקיים יכולים להיות דרך נפלאה ליצירת קשרים חדשים וחיזוק קשרים קיימים. לא סתם אמרו שהדרך ללב (ולכיס…) עוברת דרך הקיבה. בחירה מדויקת של קייטרינג תשדר את הרושם הנכון ללקוחותיכם. מתוך מבחר עצום של חברות המספקות קייטרינג עם התמחות באירועים עסקיים עליכם לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לכם ביותר.

בבואכם לבחור קייטרינג לאירוע שלכם. בררו איזה ציוד מתווסף לאספקה של קייטרינג, חשוב לברר אם את האוכל אבל חשוב לברר יהיו כלים חד פעמיים בכלים חד פעמיים או כלים מרשימים יותר, לפי התקציב שלכם וסוג הרושם שתבקשו לצור. כלים חד פעמיים יצרו רושם קליל ויכולים גם הם להיות מרשימים, כלים קבועים יאפשרו לשדר רושם חגיגי יותר.

קייטרינג לאירועים עסקיים- סושי או קבאב?

בבחירת קייטרינג קחו בחשבון את הנתונים הספציפיים לאירוע שלכם- שעת האירוע? אירועים המתקיימים בצהריים ידרשו ארוחה מלאה, אירועים הנמשכים שעתיים שלוש יוכלו להסתפק בליווי קייטרינג קליל יותר. השקה של מוצר חדש יכול להיות מלווה באלכוהול ובהתאם, קייטרינג הכולל מתאבנים ומאכלים מפנקים ולאו דווקא ארוחה שלמה. לעונת השנה יש גם תפקיד בסוג הקייטרינג. כל עונה בשנה תספק פירות מרשימים, ובכלל פירות זה משהוא כדאי לכלול בהזמנת קייטרינג- כיוון שבכל קבוצה, תמיד יהיה אחוז יפה של אנשים השומרים על דיאטה. אם תרצו להשיק מוצר חדש – לכו על קייטרינג טרנדי ומעורר, אירועים במטרה לשמר קהל קיים יוכלו ללכת על קייטרינג מסורתי יותר ולשדר יציבות.

קייטרינג לאירועים עסקיים – הדרך ללב עוברת דרך הקיבה

והדרך לקיבה עוברת דרך העין. קייטרינג לאירועים עסקיים שונה מהקייטרינג המיועד לקהל אירועים משפחתיים כגון חתונות. ההגשה אמורה להיות מפתה אבל לא לגנוב את ההצגה מהמוצר או החברה. קייטרינג המייצג אירועים עסקיים יוכל להעביר ללקוחותיכם את המסר המבוקש בלי מילים. שדרו שפע על ידי צבעים ואסטטיקה, אבל הימנעו ממגוון גדול מידי, כך שהאוכל לא יהיה העיסוק המרכזי אלא רקע לשיחה ויצירת קשרים. בדקו עם החברה שתספק לכם קייטרינג את עניין השירות, שירות מהיר מידי יגרום לקהל לחוץ ולא רצוי, שירות איטי מידי ישאיר כלי אוכל מלוכלכים וישדר חוסר מקצועיות.

קייטרינג לאירועים עסקיים- לשדר על הגל

מי הקהל אותו בחרתם להזמין לאירוע? צעיר? בוגר? קהל קבוע? אירוע צהריים ללקוחות עם ילדים? עובדי החברה? אירועים עם ילדים כדי שיכילו אוכל מסורתי ופשוט כמו פסטה ברוטב עגבניות וניתן גם להוסיף רטבים מורכבים יותר עבור ההורים. אירועים ללקוחות צעירים ועובדי חברה יכולים להתאפיין באוכל נועז יותר שישדר עדכנות ואוזן קשבת לשוק. קייטרינג טוב הוא קייטרינג שישתלב עם המסר שאתם מבקשים להעביר ולא יבוא בניגוד אליו. האוכל במסגרת אירועים אמור להעלות חיוך ולשדר אכפתיות כלפי האורחים, אבל לא להוות את מרכז האירוע.

Share Button